Etxerako Bidalketak eta Entregak

Gure bezeroek sarrien egiten dizkiguten galderak laburbiltzen dizkizugu.Zure zalantzei erantzunik aurkitzen ez badiezu, jar zaitez gurekin harremanetan, Bezeroaren Arretarako Inprimakiaren bitartez.

Noiz egingo dut ordainketa?

Kreditu-txartelarekin ordaintzea aukeratzen baduzu, eskabideren zenbatekoa erosketa egiterako unean kargatuko zaizu eta bidalketa egingo dizugu.Banku-transferentzia edo PayPal bidez ordaintzea aukeratzen baduzu, eskabideren ordainketa dagozkion kontuetan jaso ondoren bidaliko dugu zure eskabide.

Ordainketa jaso eta aukeratu dituzun artikuluetakoren bat eskura ez badaukagu, zurekin harremanetan jarriko gara, irtenbiderik egokiena bilatzeko.


Kontsulta al dezaket nire eskabideren egoera?

Zure eskabideko artikuluak bidaltzen prest daudenean, posta elektroniko bat bidaliko dizugu, zure eskabide bidali dizugula jakinarazteko. 

Gure webgunean kontsulta dezakezu eskabideren egoera, eskaeren Jarraipenaren atalean; ondorengo egoera aurki zenitzake:

Amaitzeke.Eskabideren ordainketa jasotzeko zain (ordainketa Banku-transferentzia eta Paypal bidez egitea aukeratu bada).
Prozesatzen.Eskabide prestatzen.
Bidalita.Eskabide bidalketa-enpresari entregatu zaio.
Entregatuta.Bezeroak jaso du eskabide.
Ezeztatua. Ezeztatutako eskabidea.

Zure eskabide egiten duzunean, eskabidea baieztatzeko e-posta jasoko duzu. Zure eskabideren egoera aldatzen den aldiro, e-posta bat jasoko duzu, aldaketa horren berri emanez.


Noiz jasoko dut nire eskabide?

Gure bidalketak honako epeen barruan entregatuko dira:

Aurreikusitako entrega-egunetik 2 edo 3 egun igaro ondoren, ez baduzu zure eskabide jaso, jar zaitez gurekin harremanetan eta lehenbailehen konponduko dugu arazoa.

Edozein zalantza izanez gero, jar zaitez gurekin harremanetan Bezeroaren Arretarako Inprimakiaren bitartez, eta ahalik eta arretarik onena eskainiko dizugu.


Nora bidaltzen dituzue artikuluak?




Nola jakin dezaket bidalketa-gastuak zenbatekoak diren?

-


Alda al ditzaket nire bidalketa-datuak eskabide egin ondoren?

Behin zure eskabidea eman diguzun bidalketa-helbidera bidali ondoren, ezin ditugu bidalketa-datuak aldatu.


Bidalketa-helbidea eta fakturazio-helbidea ezberdinak izan al daitezke? 

Pakete bat fakturazio-helbidea ez den beste helbide batera bidal daiteke, esaterako, fakturazio-helbidea eta bidalketa egin behar den lekua ezberdinak direnean. Kasu horretan, erosketa-prozesuan zehar eskatutako datu guztiak bete behar dituzu.


Zer gertatzen da artikuluren bat stock-etik kanpo baldin badago?

Artikuluren bat eskuragarri ez baldin badago, agortuta dagoelako, zurekin harremanetan jarriko gara, ahalik eta irtenbiderik onena aurkitzeko.

 

  • Ordainketa segurua Txartelaren ordainketa ingurune seguru batean.
    Ordainketa segurua
    Txartelaren ordainketa ingurune seguru batean.
  • Garraioa eta bidalketa Tarifa eta garraio desberdinak, zure beharretara egokitzen direnak.
    Garraioa eta bidalketa
    Tarifa eta garraio desberdinak, zure beharretara egokitzen direnak.
  • Itzulera zerbitzua  7 eguneko epea duzu produktua itzultzeko.
    Itzulera zerbitzua
    7 eguneko epea duzu produktua itzultzeko.